Търси
Начало  |  Полезна информация  |  Формуляри  |  Речник  |  Новини  |   Връзки  |  Кариери  |   Контакти
Отдел Счетоводство
 

E-ACCOUNT

e-account е система за електронен достъп до счетоводни документи и услуги, разработена за клиентите на МИДОРА.

Чрез нея получавате текуща информация за Вашата организация, можете да правите справки, да сваляте нужните Ви счетоводни документи, да поддържате постоянна връзка с нас.

Достъпът до електронния архив на Вашите документи Ви осигурява комфорта да не сте зависими от работното време или работния график на конкретен служител.

Използвайте възможността да получавате нужната Ви информация в удобно за Вас време!

 

 

ОТДЕЛ СЧЕТОВОДСТВО

Отдел "Счетоводство" в МИДОРА съставя и поддържа за нуждите на Вашата организация:

Годишни и междинни финансови отчети, съгласно Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти (Международни стандарти за финансови отчети или Национални стандарти за финансови отчети на малки и средни предприятия);

Нетекущи (дълготрайни) активи - поддържане на регистри за счетоводен и данъчен амортизационен план;

Складово стопанство за производствени и търговски наличности;

Взаимоотношения (разчети) с клиенти и доставчици;

Разчети за данъци и осигуровки;

Разчети с персонал и съдружници;

Методологически указания за счетоводната отчетност в предприятието;

Организиране на документооборота;

Предоставяне на отдалечен достъп за работа с база данни.

 
 
Вход
Забравена парола

 
Отдел СчетоводствоОтдел ТРЗОтдел ДанъциЕкип

          WebDesignBG