Търси
Начало  |  Полезна информация  |  Формуляри  |  Речник  |  Новини  |   Връзки  |  Кариери  |   Контакти
Трудово досие на работещите
 

E-ACCOUNT

e-account е система за електронен достъп до счетоводни документи и услуги, разработена за клиентите на МИДОРА.

Чрез нея получавате текуща информация за Вашата организация, можете да правите справки, да сваляте нужните Ви счетоводни документи, да поддържате постоянна връзка с нас.

Достъпът до електронния архив на Вашите документи Ви осигурява комфорта да не сте зависими от работното време или работния график на конкретен служител.

Използвайте възможността да получавате нужната Ви информация в удобно за Вас време!

 

 

ТРУДОВО ДОСИЕ НА РАБОТЕЩИТЕ

Новият член 128б от Кодекса на труда въвежда изискване работодателите да водят трудово досие на всеки работник или служител.

Трудовото досие се създава при постъпване на работа и съдържа документите, свързани с възникването, съществуването, изменението и прекратяването на трудовото правоотношение. В досието се съхраняват следните документи: трудов договор, документите от назначаването на лицето, заповеди за изменение на трудовия договор, длъжностна характеристика, допълнителни споразумения, заповеди за ползване на отпуски, заповеди за командировки, заповеди за наложени наказания, заповеди за премии и награди, прекратяване на договора и други.

Работникът или служителят има право да получава заверени копия от тези документи.


СледващаПредишна

 
 
Вход
Забравена парола

 
Отдел СчетоводствоОтдел ТРЗОтдел ДанъциЕкип

          WebDesignBG